Skocz do zawartości

zawor bramowy-Wasze opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,czy ktos z Was uzywa wyzej wspomnianego zaworu?-o membranowym juz nie pisze,raczej za wysoka polka. Czy tamten jest wart swej ceny?,Czy naprawde mozna perfekcyjnie wyregulowac splyw ? Serdecznie prosze o jakies opinie na jego temat,pozdrawiam grzegorz

Odnośnik do odpowiedzi

Hejka wszystkim,@chimba,@norbi dziekuje za wasze odpowiedzi,dla mnie pompa sterowalna to dzis prawdziwe przeklenstwo-regularnie co kilka dni poziom wody w kominie zmienia sie bardzo drastycznie-woda opada i nastepuje niemilosierne chlupotanie,siorbanie -slowem piekielnie glosny splyw.U nas w bloku sa duze spadki czy to napiecia czy natezenia pradu[nie jestem elektrykiem-przepraszam moge mylic owe zagadnienia] i pompa na pewno nie podaje tej ilosci wody choc sterownik jest ustawiony na 90%. .Sytuacja doslowmie puzniej sama sie poprawia choc nie do konca.Zastanawialem sie co da "polaczenie" zwyklej obiegowej i zaworu bramowego.Pisze to gwoli wyjasnienia,pozdrawiam grzegorz

Odnośnik do odpowiedzi

Mam najzwyklejszy zawór kulowy, po początkowej męczarni od roku go nie dotknąłem.  Podmiana wody przebiega bez wyłączania pompy obiegowej i zamykania zaworu.

Różnice napięć możesz ustabilizować UPSem lub zmieniając pompę obiegową na DC.

Kiedyś cotygodniowo po podmianie, poziom wody regulowałem zaworem ☠️ .. wtedy domownicy sugerowali abym znalazł sobie spokojniejsze hobby ;)

Odnośnik do odpowiedzi

@Arturo-ja takze mam zwykly kulowy 40mm,Nic nie ruszam[sama regulacja przyprawia o mnustwo nerwow]-jeszcze niedawno woda splywala troszke rewizja,a dzis ten chlupot doprowadza mnie do obledu hahaha. Szukalem w sieci wiecej opini na temat kultury pracy tego zaworu ale nic sensownego nie znalazlem. Mam zamiar lada moment wyeleminowac,i komin i zawory i cala ta hydraulike??,pozdrawiam posolonych

Odnośnik do odpowiedzi